MenuZamknij

Nagrody

Dekada naszych wytężonych starań o zapewnienie najwyższej jakości usług hotelarskich nie przeszła niezauważona. 

IBB Andersia Hotel był nagradzany prestiżowymi wyróżnieniami mediów branżowych i samych Gości, jako spełnający najwyższe standardy i gwarantujący najlepszą obsługę promotor idei jakości.

Zostaliśmy klikakrotnie uhonorowani nagrodą Expedia Insiders’s Select przyznawaną przez Kapitułę przedstawicieli portalu, jak i samych gości, hotelom spełniającym najwyższe standardy i świadczące usługi na najwyższym poziomie. Wyróżnienie ma wielką wartość, ponieważ laureaci wybierani są spośród zaledwie 1% najlepszych hoteli na świecie. 
Nasz Hotel w Poznaniu został również dwukrotnie wyróżniony nagrodą TOPHOTEL w najważniejszej dla nas dziedzinie: Best Service – najlepsza obsługa. Nagroda przyznawana jest przez Netmedia SA dla najlepszych obiektów hotelowych w Polsce, na które głosują użytkownicy portalu hotele.pl. Cennym dowodem uznania jest też nagroda w konkursie Quality International, którą otrzymaliśmy kilka lat z rzędu w kategorii QI Services - Usługi Najwyższej Jakości. Nagroda przyznawana jest przez Kapitułę reprezentowaną przez przedstawicieli Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Polskiego Forum ISO 9000 oraz redakcji Forum Biznesu Dziennika Gazety Prawnej, którzy docenili i nagrodzili nasze starania związane z promowaniem idei jakości.
Dziękujemy Państwu za zaufanie i docenienie naszych starań.

 

Zobacz nasze nagrody >

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij